Monday, July 13, 2009

1st Award From Mila

wah..wah..wah..for the 1st time aku dianugerahkan award dari mila..tak pernah aku terfikir dapat award sebegini..'blog yang paling berinspirasi dan sangat mesra'..wahh..sangat besar ertinya pada aku..aku akan jadikan award ni sebagai pembakar semangat untuk aku terus jadikan blog ini sebagai blog berinspirasi pada aku dan kawan2 blogger sekalian..trime kasih mila..



"blog yang paling berinspirasi dan sangat mesra"

anugerahkan award ini kepada 10 blog yang anda anggap paling berinspirasi dan sangat mesra


1. kak lin
2. kak wann
3. efa
4. mummy qis
5. kak rose (juaimurah)
6. cik as (my sewing corner)
7. jurra sewcute
8. maya mycrazyartzone
9. hajar (Ja Handmade)
10. sape lagi ehh..ermm..



aku memilih blog2 diatas kerana bagi aku, blog mereka memberi inspirasi dan ilham bagi aku..bila ade new entry cepat2 aku klik dan excited nak baca..rasa gembira bila ada good news..and rasa so sad bila kawan sedang bersedih..ermmm...

No comments:

Post a Comment