Saturday, August 22, 2009

Dany Main Online Game??

Sekarang dah ade org yang nak berebut pc dgn aku..agak jeles bila aku asyik mengadap pc..dan bila aku tinggalkan pc kejap dan buat keje lain, die akan takeover pc. die pandai control mouse jadi die akan menghuru harakan folder2 dlm pc dan lebih tragis, bila die terdelete doc2 aku dlm pc..grrr!! bila dah banyak kali kejadian tersebut belaku, aku bukak je la edu online game..bila aku tak ada kat depan pc, die main game je tak kacau benda2 lain dlm tu..mcm dah tau je kaedahnye..tepuk dahi jugak la kadang2 sbb kalau die dah takeover pc, jangan harap die bg can kat mummy die ni..kadang2 sampai gaduh jugak ngan budak dany ni berebutkan pc..sabo je laaaaaa..ini la gambo yang sempat diambil tanpa mengetahuan die..kusyuk betuuuuuuulll..hahahaha!

sehingga bila disebabkan keketotan, dany terpaksa guna high chair..hangkut dr meja makan..wakakaka!!


No comments:

Post a Comment