Saturday, June 19, 2010

Alhamdulillahhh..

Bismillahirrahmanirahimmm..

Masyaallahhhh...dah lama tak masuk sini..dah lama sgt tinggalkan blog kesayangan ni..ate teramat la bizi dgn urusan keluarga..menguruskan anak2 yang sedang membesar dan suami tersayang, bisnes, dan fb..hehehe..dlm hati tak tenang ni baru teringat nak masuk sini..kalau tgh happy takde pon nak dtg bertandang..kesian blog ni..sob..sob..sob..

Hari dan bulan juga berlalu..tahun juga sudah berganti..bermacam2 pengalaman, peristiwa, suka dan duka telah kulalui..dugaan juga sering datang dalam hidup dan akan menjadikan aku semakin matang dalam menjalani kehidupan..perjalanan hidup kita tidak akan terhenti selagi kita bernama manusia..aku sentiasa redha atas apa saja dugaan mahupon musibah yang bakal datang..

Aku rasa aku lah paling bertuah sbb dikurniakan suami dan anak2 yang selalu hiburkan hati aku dikala aku sedang bersedihan..aku bangga dengan suami ku yang bekerja keras, berkorban masa demi masa depan isteri dan anak2 nya..itu lah kasih sayang tak terhingga yang beliau berikan kepada kami..aku bahagia bersama mereka..mereka lah jantung, buah hati aku..

itu saje nukilan rasa buat masa ni..nanti nak sambung lagi..hehehe..

No comments:

Post a Comment