Wednesday, June 30, 2010

Yang Ditunggu Sudah Tiba..


Hehehe..bila baca balik posting kat bawah, rasa nak gelak pon ade..hahahaha..skang aku dah ok dahhhh..dah coooool..aku rasa amannnn je skang ni..selesa, dan bahagia..malas dah nak fikir masalah orang..masalah sendiri pon tak tentu selesai kan??kalau bantu org yang tak menghargai kita pon tak guna jugak..buat la baik cmne pon, sampai masa tetap nampak jahat dimata..so, ade baiknye aku mendiamkan diri je..nak marah pon buang masa je..buat sakit hati berpanjangan je nanti hati pon jadi hitam..isk..taknak la cmtu..eloknya aku fikir positif dan fikir yang baik2 je..kena bersihkan hati..anggap ape yang berlaku tu mesti ade hikmah yang cuma Allah saje yang tahu..bak kata pepatah 'silent is gold, but duct tape is silver' ..silence is golden when you can't think of a good answer.. :) always smileeeeeeeeee...peaceeeeeeee.. :P

ok..berbalik kepada tajuk kat atas tu..ermmmm..ape yang aku tunggu selama ni??ha..gambar kat bawah ni la buat aku happy..especially daniel..dah lama die dok berangan..die la yang excited sgt skang ni..syukurrr..dah dapat kunci dah..tak sabar nak pindah..Alhamdulillahhhhh..1st time okeh dok landed house..sebelum ni umah tinggi2 melangit je..hahaha..kesian kat anak2..

skang ni dok bz packing2 barang..sementara suami sebok menguruskan hal grill, wiring, plumber dan sebagainya..banyak keje sampai keje menjait pon dah slow..tapi sempat jugak surfing..FB tu wajib! hahahaha..

pindah ni mmg keje yang memenatkan..teringat masa pindah dulu..dah la baru lepas pantang..dari packing barang kat rumah lama, mengangkut, sampai la mengemas kat rumah baru semuanya suami yang buat..kesian kat suami..kali ni boleh la bantu die..setakat angkat mesin jahit takde haaaaalll..hahahaha..sowi syg..guwau jeee..harap ini kali terakhir laaa mengangkut barang kannn..puasa dan raya tahun ni pon dirumah baru..harusnya semangat!! chaiyok!!!


Rumah Ku Syurga Ku..


No comments:

Post a Comment